Dag 14 : Las Vegas - Amsterdam

28 juli 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het zit er bijna op. Het is heel mooi geweest maar we zijn blij om terug naar huis te gaan.

Valiezen inpakken, nog eventjes naar Hard Rock café en een hapje eten.

Om 16 u vertrekt ons vliegtuig. Dit is om 1 u vannacht onze tijd. Om 11 u morgen zijn we in Amsterdam.

Nog enkele foto’s van wat we allemaal gegeten hebben.😲 (werden blijkbaar per datum ertussen geplaatst) Gewone kost zal terug smaken.

Het gebruik van plastiek is hier onvoorstelbaar. Bekers, borden, bestek, ... alles in plastiek. Ga je naar de supermarkt dan krijg je geen 1 maar 2 of 3 zakjes.  Het afval komt allemaal in 1 vuilzak terecht. Wij staan zoveel verder qua milieubewustzijn maar wat zijn wij tegen het grote Amerika. 🤔 Er zal hier toch nog veel tijd voor nodig zijn en vooral nood aan een nieuwe president. Maar aan de andere kant zie ik hier ook wel wetten en regels die bij ons ook wel zouden passen.

Bedankt aan iedereen om te volgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pa & Ma:
    28 juli 2019
    Het was een plezier jullie reisverhaal te mogen volgen, keken er iedere dag naaruit om te lezen wat jullie beleefd hadden. Een goede terugreis en tot woensdag. 😘😘
  2. Delphine en Hélène:
    28 juli 2019
    Tot woensdag! Donderdag is Hélène al terug weg tot zondag met KLJ.
  3. Katrien Van Coillie:
    28 juli 2019
    Heel leuk om deze blog te volgen, kijk al uit naar jullie verhalen.
    Veilige terugvlucht en welkom terug in Rollegem City!!
  4. Delphine en Hélène:
    28 juli 2019
    Merci, we gaan blij zijn als we terug heelhuids in de city zijn.😂
  5. Karen Vromman:
    28 juli 2019
    Git junder gejeund, dat is duidelijk!😁 Ik vond het leuk jullie te volgen👀👌Safe trip home!
  6. Delphine en Hélène:
    Merci, jullie blijkbaar ook. 👍
  7. Sylvie:
    28 juli 2019
    Amai, staat ook nog op onze bucket list! Toch een heel andere wereld! K denk dat het maar in Europa is dat men met het milieu bezig is. Hier op de Azoren zijn ze héél milieu bewust en zó proper.
  8. Delphine en Hélène:
    28 juli 2019
    Toch is Amerika geen cultuurschok zoals je naar het oosten reist. Je vindt hier overal dezelfde merken als bij ons. Levensstijl is heel goed te vergelijken. Maar Las Vegas is er wel heel erg over. San Francisco, Arizona en de kustlijn vonden wij het mooiste.
  9. Marleen Jose:
    29 juli 2019
    Het was heel leuk om jullie reis te mogen volgen zo leerden we ook een beetje Amerika kennen 👍😀