Dag 2: San Francisco / Aankomst

16 juli 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Goed aangekomen na goede vlucht van 10,5 uur. Wel lange rijen voor douane en hele vragenlijst om land binnen te mogen. We keren 9 uur terug in de tijd.

Na de afhaling van onze wagen en na vlotte aankomst in het hotel hebben we nog een wandeling gemaakt van 2 uur om de stad toch al een beetje te ontdekken. Het doet ons denken aan New York in het klein. Dan vooral het gedeelte waar ons hotel is. Morgen ontdekken we de stad verder met een elektrische fiets samen met een gids. De wegen zijn hier trouwens héél steil. Gelukkig zijn de wagens hier ook allemaal met een automatische versnelling. Zie foto’s voor de eerste indrukken.

1. Pa & Ma:
    17 juli 2019
    Goedemorgen voor ons en slaapwel voor jullie. Volgens de foto (22 gr.) zal het prachtig fietsweer zijn. Geniet ervan. Zien uit naar het vervolg van een prachtige reis. 😘😎
  2. Sylvie:
    Mooie foto's!
  3. Marleen Jose:
    17 juli 2019
    Heel mooie foto’s heel leuk dat we jullie kunnen volgen .gisteren hebben we nieuw.s gehad van je ma voor te weten waar je was wij kijken al uit naar nieuwe foto 👍☀️