Dag 4: San Francisco/ 49 Miles drive

18 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteravond nog gaan shoppen naar Macy’s zonder iets te kopen. Daarna gaan eten in de Cheesecake Factory. Je krijgt er hele grote porties en daarna een bakje om de rest mee naar huis te nemen. Wij hebben daar vriendelijk voor bedankt. Op de menukaarten staat hier bij alles het aantal calorieën. Leuk om je keuze te maken. 😀

Vandaag doen we de 49 Miles drive. Dat is een autoroute langs en door SF met verschillende stopplaatsen.

Begonnen via de Lombard Street (zie video), over the Golden Gate Bridge gereden (die vandaag  in de mist zat), door buitenwijken gereden waar je overal van die prachtige SF-style huizen ziet, tot op het hoogste punt Twin Peaks. Met de wagen rondrijden in Amerika is wel leuk. Amerikanen zijn hoffelijk en de verkeersregels zijn duidelijk.

Nadien nog naar het Museum van Modern      Art geweest. Er was oa een indrukwekkende tentoonstelling van vrouwenrechten.  Maar ook verschillende bekende kunstwerken.

Morgen verlaten we SF en rijden we via de kustweg naar Monterey.

Het is wel vreemd dat wij s’morgens aan het ontbijt al weten wie er die dag de Tour wint. 🤔

1. Katrien Van Coillie:
    18 juli 2019
    Ola, Sportief met de fiets!
    Leuk om jullie te lezen en foto's te zien.
    Groetjes vanuit rollegem city
  2. Marleen Jose:
    18 juli 2019
    Heel mooie foto.s aan eten niets te kort 😎
  3. Andy Demeurisse:
    19 juli 2019
    Ik heb precies een déjà vu 😉
  4. Pa & Ma:
    19 juli 2019
    Het eerste deel van jullie reis zit er al op, heel mooi mee kunnen genieten.
    Op voor morgen, voor ons nu vandaag, richting het zuiden. 😘