Dag 12: Route 66 - Las Vegas

27 juli 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Deze morgen terug vertrokken richting Las Vegas. Een rit van 450 km waarvan 150 km langs de legendarische route 66. Deze weg loopt van Chicago tot Los Angeles en wordt ook Mother Road genoemd. Langs deze route kom je het echte Amerika tegen waar de tijd is blijven stilstaan. Ook wel bewust om het aantrekkelijk te maken voor de toeristen. Na enkele stops, ellenlange wegen en uitgestrekte landschappen zijn we om 14u30 toegekomen in hotel New York New York in Las Vegas. U kan wel raden in welke sfeer we ons hier bevinden...  Het is zo groot dat we er verloren inlopen. We hebben een grondplan nodig om te weten waar we zijn.😉 We zitten nu op het 21ste verdiep (van de 38 denk ik) maar de liften gaan héél snel. Het is hier bovendien 42 graden maar door de wind voelt het nog aangenaam aan. Door de airco overal hebben we het soms te fris.🤨 We hebben onze wagen teruggebracht naar het verhuurkantoor want de volgende 2 dagen hebben we geen auto meer nodig. Het verkeer is hier trouwens ook héél druk. Morgen gaan we Las Vegas ontdekken met de monorail die langs alle hotels passeert. Want Las Vegas Is vooral alle hotels in thema ontdekken. Nu terug wat uitrusten aan het zwembad waar trouwens een rollercoaster langs passeert.🙈

1. Marleen Jose:
    27 juli 2019
    Het was al een zeer mooie reis rust nu maar een beetje 👍