Dag 9: Warner Bross Studio’s

23 juli 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gisterenavond zijn we kog naar The Grove en de Farmer Market geweest. Shoppingcentrum met overdekte eettentjes.

Vandaag hebben we de Warner Bross Studio’s bezocht. Het voelde aan alsof we op openbedrijvendag waren.  Je ziet de werking van een groot bedrijf met verschillende afdelingen. De grootste is wel de schrijnwerkerij waar alle decors gemaakt worden. Daarna kwamen we in een soort “kringloopwinkel” waar alle mogelijke decoratie staat.  Een ganse straat, dorp wordt er nagemaakt. Zelfs Central Park in New York is nagemaakt voor de opnames van Friends.  We bezochten de studio van, de in Amerika populaire show, Ellen DeGeneres.  We zagen populaire wagens uit films, het decor van Friends, de kostuums van Harry Potter, de hoed van JR, ... Op het vliegtuig hebben we allebei gekeken naar de film A Star is Born met Lady Gaga. Prachtige film!!! We zagen nu de kledij terug dus dat was wel leuk omdat we nog elk detail herkenden. 😄

Daarna een hapje gegeten in Central Perk. (Fans van Friends zullen weten wat dat is)

Daarna hebben we nog een rondrit van een 2-tal uur gedaan in de Hills van LA. We passeerden opnieuw heel wat huizen van bekenden.

Het was de 1ste dag dat het hier ook 30 graden is. Toch nog altijd frisser dan in België. Dus we hadden het warm en zijn erna terug wat gaan afkoelen aan het zwembad. Deze avond hebben we nog een wandeling in Sunset Boulevard gemaakt. We staan aan de lichten te wachten terwijl een geblindeerde wagen naast ons stopt met security. Er stapt een zwarte man in witte training met vlechten in zijn haar uit. Hij gaat de winkel binnen en de ingang wordt beveiligd. Dus het moet een zeer belangrijk iemand zijn. Hélène herkent hem maar ze kan niet op zijn naam komen.... 🤨🤨 Kan iemand ons helpen via onze beschrijving???

Morgennamiddag hebben we onze vlucht naar Las Vegas waar het 43 graden is. ☀️😎🥵

1. Sylvie:
    24 juli 2019
    Carlo denkt misschien Snoop Dog?
    Mooie verslagen, nog een carrière gemist als verslaggever😀
  2. Delphine en Hélène:
    24 juli 2019
    Zou kunnen 🤔, maar zijn gezicht was niet zo scherp zegt Hélène. Zeker een rapper denken we. Ze gelijken allemaal op elkaar. Kendrick Lamar kan ook.
    Jullie al vertrokken?
  3. Marleen Jose:
    24 juli 2019
    Sylvie slaat de nagel op kop jij zou dat zeker kunnen verslaggever zijn met wat wij allemaal kunnen volgen proficiat 👍