Dag 7: Malibu - Santa Monica - Beverly Hills

21 juli 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag stond nog een rit van 170 km te wachten tot aan ons hotel in Beverly Hills. Hier verblijven we 3 nachten. We zouden een stop maken in Malibu maar vonden niet onmiddellijk parking. Misschien omdat het zondag was dat het zo druk was. Er is ook maar een klein publiekelijk strand. De rest van de lange strook “Beach” kan je enkel bereiken via de “strandvilla’s”.  Hoe dichter we bij LA kwamen hoe drukker het verkeer maar eigenlijk viel het allemaal nog mee. Ik had het veel erger verwacht. Misschien ook omdat het zondag is?

Na het inchecken in ons hotel zijn we iets gaan eten in Starbucks aan de overkant. Via Pentareizen hebben we een GPS mee waar al onze routes vooraf in geprogrammeerd zijn. Ik weet niet hoe we anders alles zo vlot zouden vinden.👍 Er staat ook een rondrit in voor LA van een 3-tal uur. We besloten om deze tocht te doen.  We zijn naar Santa Monica geweest en kwamen in een toffe buurt terecht met shops, muziek en veel volk. (Tip van Pentareizen) We gingen ook nog de Santa Monica pier, Venice Beach en Rodeo Drive bezoeken maar stelden vast dat het zeer moeizaam zou zijn om onze auto kwijt te geraken. We zijn teruggereden naar het hotel waar een heel gezellig zwembad is. Voor de rest van de dag gaan we uitrusten en via de receptie hebben we voor morgen een bustrip geboekt die ons naar alle bekende plaatsen zal brengen zonder de “parkingstress” 😄

De parkings zijn hier wel de helft goedkoper dan in San Francisco. Het zijn 2 steden die je totaal niet kan vergelijken.

Deze avond nog een wandeling gemaakt in de buurt. Precies zoals ik mij het had voorgesteld.  Zoveel mogelijk opvallen is hier voor velen hun grootste doel. Ogen tekort maar daar kan je niet altijd een foto van maken. 😉

1. Kris Deseure:
    21 juli 2019
    Hallo mooie foto's en verhalen probeer het een beetje te volgen maar slechte WiFi hier geniet ervan vele groetjes de kroaten 😜👍
  2. Marleen Jose:
    21 juli 2019
    Mooie foto.s van Helene en van jezelf 👍👍
  3. Pa & Ma:
    22 juli 2019
    Heel mooi, jullie zitten een 600 km meer naar het zuiden , dat is zoals bij ons tot halfweg frankrijk, kunnen geloven dat het zonniger en totaal anders van landschap is. Zal hier ook een veel te warme week zijn, spreken terug van 35 gr of nog meer. Pfff. Grts. Delphine & Héléne 😘😘